ВИКОРИСТАННЯ LEGO-КОНСТРУКТОРА В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПТО: СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
ㅤㅤУ рамках методичної роботи Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Запорізький технологічний професійний коледж «Моторобудівник» відбувся цікавий та надзвичайно пізнавальний виступ викладача Олени Маляревич на тему: «Використання LEGO-конструктора в освітньому просторі ПТО».
ㅤㅤСучасна освіта потребує нових підходів та інноваційних методів навчання, що дозволяють не лише передавати знання, а й розвивати у здобувачів освіти критичне мислення, креативність, командну роботу, вміння вирішувати проблеми та застосовувати знання на практиці. Саме таким є підхід із використанням LEGO-конструкторів.
ㅤㅤУ своїй презентації викладач поділився досвідом використання LEGO як ефективного дидактичного інструменту для організації інтерактивного навчального середовища. Було наведено приклади інтеграції конструкторів у різні навчальні дисципліни, зокрема для розвитку технічного мислення, моделювання технологічних процесів, створення прототипів і макетів, а також як засобу командної взаємодії під час виконання проєктних завдань.
ㅤㅤОсобливу увагу було приділено практичним аспектам — як саме побудова моделей з LEGO сприяє формуванню професійних компетентностей здобувачів освіти, розвиває просторову уяву, точність, логіку та послідовність дій. Також викладач акцентував на важливості гейміфікації навчального процесу, що підвищує мотивацію здобувачів освіти та створює позитивну атмосферу на заняттях.
ㅤㅤВикористання LEGO в освітньому процесі ЗП(ПТ)О — це не просто гра, а інноваційна методика, яка поєднує навчання, дослідження та творчість. Такий підхід відкриває нові горизонти для педагогів і здобувачів освіти, формує готовність до практичної діяльності в реальному виробничому середовищі.
ㅤㅤЗаклад освіти пишається ініціативністю своїх педагогів, які впроваджують сучасні освітні технології та підвищують якість професійної підготовки. Дякуємо Олені Маляревич за цікавий і надихаючий виступ, який став справжнім поштовхом до подальшого розвитку інноваційного освітнього середовища ЗП(ПТ)О.