Засідання атестаційної комісії (І рівня)
⠀⠀Атестація – справа відповідальна, адже від її повноти та об’єктивності залежить зростання професіоналізму педагогічних працівників. 15 березня 2022 року відбулося засідання атестаційної комісії освітнього закладу. На засіданні члени атестаційної комісії розглянули питання атестації педагогічних працівників:
- Алімова А. на відповідність займаній посаді, присвоїти 12 тарифний розряд майстра виробничого навчання.
- Витрішко М. на відповідність займаній посаді та присвоїти кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії».
- Притиченко А. на відповідність займаній посаді, присвоїти 12 тарифний розряд майстра виробничого навчання.
- Скрипник В. на відповідність займаній посаді, присвоїти 14 тарифний розряд майстра виробничого навчання.
- Волкова Ю. на відповідність займаній посаді та присвоїти кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії».
- Гордієнко Н. на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст першої категорії».
- Голець О. на відповідність займаній посаді та присвоїти кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії».
- Лопухов В. на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії», педагогічного звання «Старший викладач».
- Озмітель О. на відповідність займаній посаді та присвоїти кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії».
- Решетова В. на відповідність займаній посаді та присвоєння кваліфікаційної категорію «Спеціаліст вищої категорії», педагогічного звання «Старший викладач».
⠀⠀Перед членами атестаційної комісії виступив Базь Олександр Станіславович, голова атестаційної комісії, який зазначив, що в атестації основним і невід’ємним сегментом є прозорість та об’єктивності. Кожен педагог, який підлягав атестації, підготував індивідуальний план проходження атестації, заходи з якого увійшли до графіку проведення атестації. Впродовж листопада-березня проведено вивчення практичної діяльності педагогів шляхом відвідування уроків й позакласних занять, проведення контрольних робіт, тестів, вивчення документації, навчально-методичних напрацювань. Вивчення системи й досвіду роботи педагогів члени атестаційної комісії здійснювали за такими напрямками: визначення рівня професійної діяльності педагога за оцінкою адміністрації; визначення рівня професійної діяльності педагога, визначений колегами; рівень професійної діяльності педагога в оцінці учнів та їх батьків; рівень професійної діяльності педагога на рівні методичної комісії, області. Проведено анкетування педагогів, адміністрації, членів методичної комісії, учнів, батьків. Атестаційна комісія, відпрацювавши систему вивчення якості роботи педагогів та визначивши загальні критерії оцінювання його роботи, проводила моніторинг діяльності педагогів, використовуючи при цьому стандартизовані моніторингові картки. Досвід роботи педагогів, які атестуються вивчено й узагальнено, характеристики складені в строк, з ними педагоги ознайомлені вчасно. Засідання відбулося з мінімізацією можливості контактів учасників. Було атестовано 8 педагогічних працівників, а 2 порушено клопотання перед атестаційною комісією ІІІ рівня.