Методична комісія викладачів природничо–математичних предметів, фізичної культури, «Захисту України»
Методична комісія охоплює цикл природничих наук, що охоплює фізику, математику, економіку, хімію, біологію, географію, астрономію, формує науковий світогляд молодої людини, побудований на науково доведених фактах, теоріях, явищах природи. Окрім того до складу методичної комісії входять викладачі фізичної культури та предмету «Захист України», який є одним з пріорітетних, враховуючи реалії сьогодення та необхідність виховання здорової патріотично налаштованої молоді.
Метою роботи є постійне підвищення рівня фахової майстерності педагогів , які входять до складу комісії та формування шляхом упровадження новітніх технологій професійних компетентностей здобувачів освіти в розрізі обраних ними професій, необхідних для конкурування на ринку праці та життя в інформаційному суспільстві.
Основні теоретичні позиції:
- в центрі уваги – здобувач освіти, навчання сприяє розвиткові його творчих здібностей;
- освітній процес базується на компетентнісному підході, підвищує мотивацію до навчання, саморозвитку та самовдосконалення.
Задачі: продовжити роботу над методичними темами; підвищувати рівень фахової майстерності педагогів методичної комісії та здійснювати формування необхідних навичок, шляхом упровадження новітніх технологій професійних компетентностей здобувачів освіти в розрізі обраних професій, необхідних для конкурування на ринку праці та життя в інформаційному суспільстві; продовжити роботу над підвищенням науково-теоретичного рівня в області теорії і методики викладання предметів; розробити методичні рекомендації, дидактичні матеріали у рамках інновації, що реалізовується; вивчати психологічні і вікові особливості здобувачів освіти, способи їх психологічної підтримки в умовах війни.
| П.І.Б. | Категорія (звання) | Тема методичної роботи |
| Король Олена Володимирівна |
| Формування освітнього простору, який забезпечує особистісну, соціальну і професійну успішність здобувачів освіти шляхом упровадження сучасних педагогічних і інформаційних технологій |
|
| Використання військової та виховної складової предмету та сучасних технологій викладання, як запорука успішної орієнтованої патріотизації особистості |
| Вища | Використання ІКТ при вивченні фізики та астрономії як засіб формування інформативної компетентності здобувачів освіти підчас освітнього процесу |
|
| Удосконалення уроку, посилення його теоретичної і практичної діяльності за допомогою впровадження новітніх цифрових технологій |
|
| Впровадження нових цифрових технологій в методику навчання природничих дисциплін та формування інноваційної компетентності здобувачів освіти відповідно до вимог часу |
|
| Можливості використання ІКТ в організації інноваційної діяльності викладача на уроках біології та хімії |
|
| Формування професійних компетентностей здобувачів освіти при використанні нетрадиційних методів навчання на уроках з використанням цифрових технологій |
|
| Використання сучасних інтерактивних технологій у викладанні історії та географії |
|
| Формування здоров’я збережувальної компетентності на уроках фізичної культури шляхом використання сучасних освітніх технологій. |
|
| Підвищення якості навчальних досягнень здобувачів освіти на основі впровадження інформаційно-комунікативних технологій |
|
| Використання цифрових технологій при викладанні предмету Захист України |
|
| Виховання позитивного ставлення до здорового способу життя в процесі занять фізичною культурою |
